Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2022 21:04 - Плажа
Автор: ujasia Категория: Забавление   
Прочетен: 8364 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.10.2023 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес в една група за кучета прочетох въпрос  "гнус ли ви е от кучетата, които стопаните водят на плажа и се къпят с тях"...та в тази връзка искам да ви разкажа едно скорошно преживяване! Мила родна картинка... случка от преди няколко дни... групичка от младежи 15-18 годишни - шест на брой, две момичета и четири момчета са платили колосалната сума от 8.00 лева за един брой чадър и са наредили покрай него "n" броя кърпи, бири, солети, гризки, мазни сандвичи и всякакви какви други "лакомства", сложи ли си тонколонка от която Галена, както се оказва (става ясно, че е Галена, защото единият сополанко с рехав мустак, обяснява, че клипа с Дамян и Галена е егати якото нещо - гърми), та Галена ласково ни зове Welcome to Bulgaria. Младежите се размазват на плажа - щото забележете са си платили, нищо че яко са влезли в пространството на околните! Ама, пък нали са платили...
Едното девойче седи с дънки, потник и Чорапи!!! WHF?  На плажа, на пясъка с Чорапи - защо?  Нямам обяснение за себе си и съм любопитна, пък и те са почти върху мен , така че следя! Мисля...явно различен стайлинг, цикъл, липса на бански или мозък. Може и съвкупност!  Въпросното недоразумение непрекъснато има претенции към някой  от останалите да му отваря я бира, я вода или да щракне със запалка, защото ноктите и са толкова дълги, че тя на практика е инвалид. За умствен съм почти сигурна, за чисто физически още следя... Дълги, остри и лакирани в  крещащо зелено, по-дълги от зле изрусената и коса цвят жълто пате, минало през огън!  Дънките и потника ги преживявам, защото може да няма бански девойчето, ама чорапите са ми Х! То са псувни, то викове, удари, ровене в пясъка и всякакъв вид "обърни ми внимание" игри! От 6-мата двама са гаджета и се опитват да си усетят сливиците с език и често ходят в морето с опит според мен да се "вземат", другите дюдюкат, а гаджетата са горди!  Едното момче излезе от морето тичайки и със засилка скочи върху хавлиите, но явно не си прецени силата и от удара на тялото с пясъка  повърна, като омаза себе си и хавлиите на останалите! Русото пате му обясни "  тииииии, какъв си гнусар" и "напушил си се, пък знаеш, че драйфаш" Момчето се хилеше тъпо и твърдеше, че било от храната, щото не трябвало да плува след като е ял, но тука кое е вярно...никой не знае!  Истината е някъде там! Заровиха повърнатото и купона продължи със шеги и закачки, коментари за "циците" на гаджето и удряне тип "запалка"! Единия младеж се чудеше дали, "ако някой ми удари запалка на х..., дали много ще боли?" Сериозна тема за размисъл, всички наоколо се замислихме! Този с гаджето, викайки обясняваше на един от компанията " човееек, ако видиш кебапче в морето, не го яяяяааж! Не е кебапчееееее! Дружен смях!
Настана време да си ходят, станаха събраха хавлиите по земята, като много старателно ги изтупаха по двойки, все едно че трупат одеяла на пионерски лагер, щото да не си носят пясък в къщи ..разбираш ли! Чистофани некви! Всички  по околните шезлонги станаха съпричастни с тази дейност, хрускайки пясък!  Под чадъра останаха пластмасови чаши, стъклени бутилки от Стела, натрошени солети, обелки от сандвичи, частично повърнато и фарове, посяти за нова реколта! Човекът който къса билетчетата на плажа им направи забележка да си съберат нещата и те казаха "Да, да, да, добре" той се обърна и си тръгна... и  Те започнаха да заравят тази всичката мръсотия с крака, при положение, че кошчето се намира точно на пет стъпки от тях! Значи по - трудно е да ги заровиш, отколкото събереш, обаче те явно от работа не се плашат!  Значииии, аз по-принцип съм търпелив човек, отворен към чудатостите на  хората, но тука вече не издържах и като сприхава лелка им направих забележка, че трябва да събират, не да копат! Момичето с гаджето ме погледна все едно съм тотално изчаткала от жегата! Празен поглед - явно мисловната дейност беше тотал щета вече или отплавала в морето заедно с телесните им течности!  Спогледаха се, дозаровиха си боклуците и така си тръгнаха! На почтително разстояние се спряха, обърнаха се , изхилиха се и се натъпкаха в едно голфче отлитайки в неизвестна посока! След всичката тази гадост, дори с грях на душата си казах -  Боже, Дано да са бавноразвиващи! Дано! Защото нямаш право да си такъв дебил!  Просто не може! 
Та на въпроса! Не ме е гнус от кучета! Гнус ме от такива хора, а от някои ме и страх!  



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ujasia
Категория: Забавление
Прочетен: 70969
Постинги: 12
Коментари: 84
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930