Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 16:25 - Ходих на сватба!
Автор: ujasia Категория: Забавление   
Прочетен: 9230 Коментари: 16 Гласове:
2

Последна промяна: 13.08.2008 11:04


Ходих на сватба! На най-хубавата сватба...
Красиви хора облечени в красиви дрехи, направили си красиви прически и красив грим...Въобще голяма красота!
А булката ....
Ей няма друга такава ...красива и невероятна и ...бяла - като торта с много глазура! Тя  по принцип си е пичка ама в тоя ден беше ...."Уууу  жестока" , както пее Слави. И  младоженеца ...един такъв чаровен и в същото време мъжкар ...абе пич  ...мани мълчи!imageimage
Пък и кума и той един убавец ...не че си е моя, ама "изписан бе" както казва на една приятелка баба и!image
И насред всичката тая красота, аз - моя милост ...кумата!
Много се старах , ама многоооооооооо - цяла седмица почти се мъчих и аз да придобия и аз тоя красив вид дето на другите хора им се отдава от раз. То не беше грим, коса, нокти, рокли, чанти, гащи ....ужас и безумие:)
image

На това фото кръТсника казва словото ....обаче както става по неписаните закони ..хък-мък и го объркаааааааааааааа...и после ми казва ...аз само като те видях, че се наведе надолу и ми стана ясно, че не съм на прав път ! :)
Но пък иначе му се получи хубаво!  Ама и аз съм една... 
Съвет към бъдещите кръстници - не учете словото на изуст  ...винаги се получава гаф! Но пък ако сте добри винаги ще го замажете качествено ...като ей този младеж!
Но мисълта ми е друга!
Невероятно усещание е да си кума ...нещо като душевен оргазъм :) Е сигурно не толкова колкото да си булка...макар, че аз от моята сватба помня малко! Като сън ми е ..всеки ти говори, всеки иска да те пипне , да се снима с теб и така не можеш много да я усетиш...сватбата!
Обаче като кума ...друго си ееееееееее :)
Гледаш нещата отстрани и ги оценяваш ...и се потапяш в купона!
А той беше невероятен...много танци, много игри с "публиката" и много смях! И така цяла нощ ..до сутринта !imageimage
Аз лично осъмнах на басейна пред ресторанта! С малцината верни другари  издържали до края ...
Алкохол, разговори, алкохол, смях , алкохол и замътени погледи и ...алкохол споменах ли :)
На сутринта / грешка -към обяд/ зверско главоболие обаче ...кеф цена няма ...Хем те боли хем ти е хубаво и все още ти е едно превъзбудено и неизтрезняло....
Та така ..бях на най-хубавата сватба с най-хубавите и обичани хора! И беше невероятно!
И сега предполагам се чудите защо Ви разказвам това, нали...
Ами ей така- просто да се похваля :)
И да благодаря на Янита и Антон,  че ме направиха съпричасна към тяхното щастие!




Опс забравих да кажа ...и тортата беше страхотна :)))))))))))))))))))))))))
image

И последно ....ама наистина последно :) Искам да Ви разкажа една приказка.... Имало едно време 5 момичета - не се познавали  и не знаели дори за съществуването си!  В един прекрасен ден те открили   какво е интернет , открили Джава чат и един ден случайно попаднали една на друга ...и се заговорили ...и се харесали ....и станали приятелки ...и така вече седма година! image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kolibra1
11.08.2008 16:31
Хахаах ,ей не издържа да не се похвалиш, ама което си е истина истина си е и аз бях хубава и мъжо и той и кръстника а за теб споменах ли ква прекрасна беше , а тортатаааааа ех тортата.Но както казват някъде "стараем се старшинка" , ади цунки от нас....
цитирай
2. анонимен - И аз да споделя...
11.08.2008 16:42
На всичките хубостии на тая сватба /и аз там бях, плаках и се смях.../ най-приятното усещане беше за нещо различно. Разбирате ли? Уж сватба, като сватба. Всеки тук ще каже: "Аде, аде сега...сичките сватби са хубави.."- Бе верно! Ама тук си имаше друг дух, бе хора. Край басейн...Някак спокойно. Нямаше онова леко изнервено трептене във въздуха, както е обикновено. Просто някак приятелски усещах времето. После...Какво после? Изпях с огромен, ама огромен кеф една песен. Изпях я за моята дружка, за булката де. Ама разбирате ли бе....Дето казват: песента от душата й излизаше. Така чувствах. И после малко се поизложих, кат ме накараха да се пъхна в некъв общ панталон с непознат господин.Хехе! И не само тва, ами на сичкото отгоре и да се кълчотя на разните му там танци. Но първото място си е първо място...
Боже! Янита, Тони...благодаря ви, че имахте такава весела сватба!
Ами тва е....
цитирай
3. joedoe - абе мани-мъльчи...
11.08.2008 16:57
То хубавите работи само с хубави хора се правят...
А "нашта" сватба си беше направо ВРЪО!
Мале, булката и младоженеца какви хубави бяхааааааа...?!?
Ми кръстника и кръстницата?!!? Аааааа, ми малката кръстничка а? а? а? Оооооо майкоооо.... Ужасия ужасТна! Както се вика - кръстницата да зема модел за сватба и да почва отсега да се стяга, че не се знае дали ще минат 6-7-8 години и на нея ще й дойде реда да "рони дребни сълзи" и да "изпраща първо чедо в свекървина къща"! )))))
Ми аз кво да кажа - то вие сте ме изпреварили... и сте ми го казали това, дето аз исках да го река...
Аз само мога да повтарям и да потретям и да почетвъртвам и така до края на света:
ОБИЧАМ ВИ!
Тая сватба си беше един абсолютен "душевен оргазъм" за мен... кефффф на ента! ))))))))

Да са живи и здрави младите и да се обичат до старини така, както се обичаха в сватбения ден!

Кръстницата и кръстника и те да се обичат!

И гостите да се обичат!

Абе... тва е - ЛИБОФТА ЩЕ СПАСИ СВЕТА!
Казали са го древните, не аз... ;-РРР

P.S. да не забравя да кажа, че освен тортата, и водката беше супер! )))))))))
цитирай
4. ujasia - Алооу Джотоооооооооо
11.08.2008 17:14
Сакън не закачай малката кръсница - на мама хубавото конетце ...установила съм че много ми е пораснало детето малииии чак са плаша :)) Не ща да ставам скоро баба пък :)))))))) Има още толкова хляб в мене ...пък и салам :)..... Само да е живо и здраво ...пък каквото трябва ще правим !
И на Вас момичета искам аз много да благодаря ...бяхте страхони ...всичките до една...Обичам Ви!
цитирай
5. анонимен - Hate
11.08.2008 22:48
Сватба кат сватба бе! Ко сте заподскачали А?А?А? За мен нищо не сте оставили кикикики. Абе и аз кви ги приказвам начи...:) чак ми се заиска и на мен такава сватба :) Ерест ви казвам голяма:) Обичам ви всчките бе мацки:))
цитирай
6. анонимен - popai каза: Да са живи и здрави мл...
12.08.2008 02:29
popai каза: Да са живи и здрави младите!!!! Ма много, много хубост.....а на аФтора да кажа, че кръсник са пише с Т !!!!..... Ама иначе, обидено, че нас не нямаше там!!!!..........)))))))
цитирай
7. анонимен - kolibra1
12.08.2008 09:06
Ами как да ви има popai, като Вие на всяко нещо кусури намирате г-не, ще ме извинявате, но не е красиво така, на целия разказ т - то Ви пречи ееееееееееееее
цитирай
8. анонимен - kolibra1
12.08.2008 09:09
ААА от възмущение забравих да кажа нещото най - важното - много Ви убичам / с у / момичета, искам да знаете , че сватбата нямаше да е това което беше без Вас, благодаря Ви, че ме уважихте и сега нали знаете на кой е ред, аааааааа Хатееееееее
цитирай
9. ujasia - До Попай
12.08.2008 09:10
Взела съм си забележка ....добре е, че Ви има за да ме поправяте!
цитирай
10. анонимен - Hate
12.08.2008 09:27
Чувам тука некой ми вика,а? Ма нали ти казвам -след тая сватба еретични мисли ми се меткат в кратунката:)
цитирай
11. анонимен - Анабел - за кръстницата
12.08.2008 10:03
аз познавам само кръстицата по-отблизо,а семейството й по-слабо.Тя е върхът на всички сладоледи и даже всички торти.Да е жива и здрава и всички покрай нея !
цитирай
12. анонимен - Поздравления
13.08.2008 15:54
На булката и младоженеца желая много щастие и пълна къща с деца.
kolibra1 поздрави от Тия/може и да не ме помниш/
цитирай
13. анонимен - Покана от Анабел
17.08.2008 16:27
Южасийо , стегни се вече , защото цяла седмица нищо не си ни написала. На всичкото отгоре в момента почиваш под някоя дебела сянка и бездействаш. Не се чуди , ако вторник-сряда ти пратя проверяващи !
цитирай
14. ujasia - Анабел...
19.08.2008 00:07
Че почивам е вярно, че е сянка пак е вярно, че е хубаво е хептен вярно....ама чак пък проверяващи...жива да си... немой! Остани си със здраве!
цитирай
15. анонимен - popai каза:
04.09.2008 00:20
Бах, не знам ко ма заядохте за това "Т"...... Ми хубо пише ама с грешки!!!! Т.е. с една грешка де! Показаха ми и други снимки, басси сватбата, много яко! Поздравления, Ян!!!!!.... Тия, аз те помня и те загубих! Поздравявам те!.....
цитирай
16. анонимен - Емчо, страхотна си....
06.07.2009 10:13
Емчо, страхотна си....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ujasia
Категория: Забавление
Прочетен: 70952
Постинги: 12
Коментари: 84
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930