Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2008 15:40 - Малка усмивка!
Автор: ujasia Категория: Други   
Прочетен: 1944 Коментари: 5 Гласове:
1



Понеделничен ден!
Работа като за целия китайски народ, че и отгоре ...
От сутринта пищят телефони, факсове и шефа изглежда така сякаш е яхнал метлата, ама поне от 2 дни!
След сутрешното строй се преброй се, всеки е забил поглед надолу и пише ли пише ...
Обяд минава ...обедната почивка се пропуска..."Защото работата е много" - дълбокомислено споделя колегата, като междувременно ми разказва разни истории с неговото внуче! Няма лошо забавно хлапе е въпросното внуче, ама някак се оплитам между оферирането на супорнайсе хиляди квадрата въздуховоди от поцинкована ламарина и цопването на Викито в басейна, радостните му крясъци и достигналата до истерия негова майка !
Тъкмо решавам, че ей сега идва и моето  време да се направя на приятно разсеяна и нахълтва нов колега с "малка молба" и хайдеееее ...пак се отича работата.
Обаче точно в този момент слагам край и съобщавам че искам малко да си почина! Колегата гледа леко намусено обаче....това е положението кака Минке! Та вече останала насаме със себе си почвам да се ровя в разни стари неща дето грижливо съм си ги архивирала в папка която съм си кръстила "Весела папка"! Седя си  и гледам умно монитора/само симулирам умен поглед/ и  попадам на следното творение, което грижливо съм скътала преди време с цел запазването му за поколенията :) ...
И ми става смешно и хубаво едно такова на душата ...и искам да го споделя с Вас:)
Дано има положително въздействие и да Ви накара да се усмихнете !

Прочетено ...неизмислено :)

Според последните изследвания: 

10% от жените са правили секс с непознат, когото са срещнали преди по-малко от час.
20% от жените са правили секс на неочаквани места.
36% от жените обичат да се разхождат голи.
45% от жените обичат тъмни мъже със сини очи.
46% от жените са пробвали анален секс.
70% от жените предпочитат да правят секс сутрин.
80% от жените не са правили секс с друга жена.
90% от жените искат да правят секс в гора.
99% от жените никога не са правили секс в офиса.
Какъв е изводът? От гледна точка на статистиката е много по-вероятно да правиш анален секс с гола непозната, която си срещнал да се разхожда рано сутринта в някоя гора, отколкото в края на работния ден в офиса.

В такъв случай, защо висиш до толкова късно в офиса, така или иначе от това нищо добро няма да излезе?


И това е много сладко:))))))

Когато жената казва:
"Това място е истинска кочина! Хайде двамата с теб да почистим. Твоите вещи са на пода и няма да имаш никакви дрехи, ако не включим пералнята веднага!"
Всъщност мъжът чува:
"Дрън, дрън, дрън, ХАЙДЕ, дрън, дрън, дрън, ДВАМАТА С ТЕБ, дрън, дрън, дрън, НА ПОДА, дрън, дрън, дрън, НИКАКВИ ДРЕХИ, дрън, дрън, дрън, ВЕДНАГА." 



Тагове:   усмивка,   малка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kolibra1
21.07.2008 16:12
ужасно ужасиоооооооооооо
цитирай
2. анонимен - много ме накефи бе, само дето аз съм ...
21.07.2008 21:58
много ме накефи бе, само дето аз съм от категорията на истерични майки, които топят децата си за пръв път в басеин:)
цитирай
3. ujasia - мерси анонимни
21.07.2008 22:44
Мерси на Колибрито но ние с нея си знаем и кътните зъби, а на другия анонимен ...и аз съм била истерична майка, че сага даже малко повече, но вече ми е детето тинейджър та истерията преминава вече в тиха лудост !
цитирай
4. tera - здравей,
22.07.2008 10:41
знам ги и двата вица, но за първия говорих наскоро на една колежка, но не можех да се сетя къде съм го чела. Сега ще й го пратя. Мерси! :)))
цитирай
5. анонимен - Gajet
11.09.2008 10:29
Vse po chesto ste im se nalaga na jenite da praiat seks s jeni stoto myjete ne ostanahme mnogo naposledyk dosta ot tiah smeniha posokata ne znam, a taka na nas koito ne sme ni se otwaria poweche rabota ;) (daj boje vsekimu ste kajat niakoi)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ujasia
Категория: Забавление
Прочетен: 70932
Постинги: 12
Коментари: 84
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930