Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 18:51 - Криза на средната възраст или просто кеф!
Автор: ujasia Категория: Забавление   
Прочетен: 4267 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 17.10.2009 21:08


Отива си лятото- идва есента ... /как хубаво го изпяха хората, а?/
Обаче такава е истината! Факт! Есента идва при това  с бясна сила понесла със себе си смръщени облаци и пронизващ вятър! Отново идва времето на дебелите палта, топлите фланели и грозноватичките  затворени обувки! Това го казвам не за друго , а защото просто обожавам сандалите, ефирните блузи, слънчевия загар  и весело лакираните нокти на краката! И все пак ако направим равносметка на лятото...беше си едно много хубаво лято! Поне за мен...а надявам се и за Вас:)
 Аз лично преминах през всички видове емоция -радост, отчаяние, любов, тъга, щастие  и съпровождащите ги видове сълзи и сополи - и това само за едно лято:)))
Обаче не затова искам да ви разкажа...
Искам да ви разкажа за това, че вече си направих така мечтаната от мен татуировка! Един вид да се похваля:))) Абе какво да се похваля ...направо се надувам!
След двумесечно събиране на кураж, изслушване на хиляди "за" и "против", обсъждане на темата "дали пък това не е криза на средната възраст"  и "нали знаеш, че това ще ти остане за цял живот " и още куп такива мнения и препоръки в ден петък се освобождавам от работа и се понасям към едно татоо студио...Хем се правя на смела, хем отвътре едно гласче се обажда и ми обяснява, че съм тъпа  и проста...обаче ...аз пичка ли съм или не съм, а? Та значи пристигам аз в студиото в уреченото време. Татуиста е една доста колоритна личност и безрой рисунки по себе си и ако човек се загледа по-продължително може и да се обърка дали е в студио или галерия! Сложила съм си 24 каратовата усмивка , влизам със замах и обяснявам как няма къде да се спре наоколо. Гърми мощен хард рок - ама верно гърми ...и аз започвам да се чувствам леко притеснена -  при това видимо! Човека се усмихва благо и казва "Готова ли си?" Успявам да смотолевя едно "ъхъ"и той казва да заповядам надолу по стълбите! Ей, а там ако знаете колко страшно ми се видя...Една витрина с безброй машинки, едни такива медицински щипки като ножици дето са /нямам идея как се казват/ и две легла с бели еднократни чаршафи! Едно такова стерилно като в лекарски кабинет, че чак плашещо! Обаче явно за да не е така  страшна атмосферата по масата има  списания Плейбой, Максим и още куп други. Та идва времето за моето бодене и аз като децата почвам да питам и да го увъртам ... "Ама сега дали много ще боли, а?" "Ако ме заболи много ще почиваме ли?" и още куп такива дълбокомислени фрази целящи да възвърнат душевното ми равновесие! Пича ми обяснява като на малоумна /ама аз сигурно и така съм изглеждала/, че всеки има различен праг на болка и едни ги боли много, други малко и така ! Никак не ме е успокоил:) Идеше ми да си загриза ноктите от напражение ...обаче след кратък размисъл решавам, че ще се изложа и... "като си се хванала на хорото како Минке  трябва да го играеш!" Сядам подавам краче и застивам вътрешно в очакване на страшната болка...и нищо подобно не се случва! С мъка после отпуснах стиснатата си челюст! Болка не по-силна от епилатор! Добре де - два епилатора едновременно...но мисълта ми е, че не е болка за умиралка! Даже четох списание при това съсредоточено! Татуиста по едно време предложи да починем, ако ми се е схванал крака, но аз казах, че нямам проблем, но ако на него му се е схванал гърба тогава "ок"- да почиваме. Посмял се с мене човека и ме обявил за пич! Та след всичко което написах искам да обясня защо ви го разказвам... Ами просто ей така за кеф, да ви се похваля!image!


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
3



1. анонимен - Красива е!
11.10.2009 19:03
Сега като чета това което си писала, у мен се затвърждава максимата*Колко малко му трябва на човек, за да бъде щастлив.* Малко, ама пък се кефиш.Браво малката.Това не е криза на средната възраст, споко.А татуировката е мноооооооого красива .Да знаеш, че и аз май ще надвия страха си и ще си направя една.Много те обичам.
цитирай
2. ujasia - Нали?
11.10.2009 19:07
И аз си я харесвам и както казах хич не е страшно:) Ако искаш ще те държа за ръка! Даже за двете ръце! И аз те обичам страшно много и ми липсваш! Искам ей така да седим и да си говорим за "нещата от живота"!
цитирай
3. анонимен - Opasna si ei! - Wishmaster
11.10.2009 20:32
Wishmaster: "opasna si da znaesh, bravo! naistina e dobra, ochevidno si si izbrala dobre modela, pyk i pichyt koito ti q e pravil se e spravil dobre milichka! Bravo! Poveche pyk shte govorim v skype ako iskash!" ;)
цитирай
4. анонимен - zaiko
13.10.2009 08:48
krasiv tatos kato pritejatelkata mu
цитирай
5. анонимен - татуса наистина е много готин. Ако ...
17.10.2009 14:19
татуса наистина е много готин. Ако не бях бременна щах да си направя онази бялата преди Борката, защото имам съмнения, че ще ме изпревари. Ако до пролетта ме изчака...
И аз много те обичам
цитирай
6. ujasia - Еленце...
17.10.2009 21:09
Като те изпревари ти ще си направиш още по-хубава и отново ще ни забиеш в земята ...подозирам теееееееееееееее:) Обичам те!
цитирай
7. ujasia - Зайко
17.10.2009 21:30
Мерсиииииииииииииии...много целувки за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ujasia
Категория: Забавление
Прочетен: 70918
Постинги: 12
Коментари: 84
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930