Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2017 10:50 - Преглед на фейсЯ
Автор: ujasia Категория: Забавление   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.10.2023 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вторник сутрин....кафе, цигара, разсънване, фейсбук и громно объркване! Чета, чета и се ошашявям все повече и повече...Вярно, че женския мозък бил хаотичен, ама всичко си има граници. Синоптиците от БАН предупреждават, че идват нови снегове, две идеи по-надолу и друг сайт-предвиждат затопляне, невероятни тайни за за различни популярни личности с гръмки заглавия за разкрития и трагедии...тъкмо почвам да цъкам с език каква ли аджеба ще е тая трагедия и Квоооооо... някой  изневерил на някого,  друг щял да се развежда, Европа ни притискала за интеграцията на ромите...ужасТТТ!  Да не забравяме и диетите чудо - Начи най-обичам рано сутрин да прочета как ще се пречистя, ако пия китайски елексир-чудо или пък с най-новата диета ще сваля за 5 дни 8 килограма! Ейййй просто не ми тръгва деня без да ги знам тия работи! Как да си измия косата без шампоан, ама тя да изглежда лъскава и здрава, а аз де не понамирисвам...евентуално...Все чудни неща! Как кокалчето на големия пръст на крака  може да ми се оправи по магически начин , ама само ако си закупя онова магическо нещо, дето струва едни нищо и никакви пеЙсе лева... Дет се вика -ко му плащаш! Как без да се напрягам за 14 дни да науча английски, ей така почти като матерен. Най-якото на което попадам докато докато все още се боря с разсънването е как от първата буква на името му ще разбера какъв човек е аджеба, как се прави невероятен анален секс и дали зодиакално сме съвместими! Това за съвместимостта  направо ме стрелва в сърцето - тия двадесет и две-три години от живота ми са били несъвместни, според буквата, зодията, фъна, шуя и други важни пътеводни указания !?!? Ако е така -съвместна ли е дъщеря ни или трабва да питам оракула или някакви Таро карти нещо да ми се хвърлят??? Все повече съм объркана, даже вече и напълно будна щото разбираш ли, ако нещо ми е несъвместно, явно съм се прецакала има-няма четвърт век! Обаче за да питам трябва да съм поне средно интелигентна, а това се доказва ако мога в дадена картина да намеря повече лица за по-малко от минута, щото разбираш ли само 1% от населението на планетата го можело!  И за финал и малко мемори....в  2015 на днешния ден  е било ден Пи - очаквало се е да се случат чудеса като това да се пробудят пирамидите и да излъчат чиста енергия в небето, хората трескаво да щракат с телефоните, а ясновидците да заподозрат в това я края на света, я обръщане на полюсите или още по страшно...да докажат че китайския елексир не става.. По хороскоп...Юпитер ми е във ІІ дом. Тук веднага възниква въпроса-трябва ли да си пия лекарствата или не ми личи много!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ujasia
Категория: Забавление
Прочетен: 70895
Постинги: 12
Коментари: 84
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930